עיצוב ללא שם (1)
בריאות בכיף

יתרונות של איפור קבוע

ניווט במאמר

יתרונות איפור קבוע – פיתרון מנצח

הדגשת תווי פנים/איפור קבוע

מי לא חולמת לקום בבוקר ולהראות במיטבה, ללא צורך במאמץ נוסף או מיותר? מי תסרב לכך שפניה תמיד יראו זוהרות וקורנות? הפיתרון האידיאלי לנשים מטופחות הוא, ללא ספקטיפול בעזרת הדגשת תווי פנים הנעשה בסיוע פיגמנט המוחדר לאזור הפנים המבוקש, המשמש להדגשת ריסים,  הענקת צבע טבעי לשפתיים ועידון גבות.

יתרונות של איפור קבוע
יתרונות של איפור קבוע

אז איך מתנהל תהליך של איפור קבוע?

איפור קבוע הוא טיפול בהחדרת פיגמנט לחלק הפנים המבוקש בעזרת מזרק צבע. ככל שהמחט תהיה יותר קצרה, והצבע יהיה יותר בהיר, כך גם האיפור הקבוע שקיים בעור יעלם בתוך זמן קצר עד לתקופה של שנתיים, לחילופין, ככל שהפיגמנט יוזרק עמוק יותר אל תוך עור הפנים, וצבעו יהיה כהה יותר, כך השפעתו תהיה ארוכת טווח וקבועה יותר. לאורך המחט, רמת הצבע ועומק ההחדרה, יש להוסיף את אלמנט רגישות העור והניואנסים המבדילים כל לקוחה באשר היא.

צעד ראשון ביצירת איפור קבוע הוא בדיקה רפואית של המטופלת ובחינת רגישותה האלרגנית לצבעי האיפור. בדיקה זו הינה פשוטה ביותר ונערכת באזור שמאחורי תנוך האוזן.

בשלב שני: מאלחשים את האזור המבוקש בפנים עם חומר אלחוש אשר מורחים על הפנים ומכסים. ממתינים כחצי שעה

בשלב שלישי: כשהלקוחה עדיין יושבת מציירים, בדיוק, את הגבול של האזור בו צריך להחדיר את הצבע, מציירים את הצורה המתאימה ללקוחה ומציעים לה את הצבע שמתאים לעור פניה ושנראה הכי טבעי.

התהליך עצמו נעשה כאשר המטופלת שוכבת רגועה ונינוחה, מה שמאפשר מינימום עצירות ותנודות ומסייע ליצירת איפור קבוע מדויק ומקצועי יותר.

לאחר שתהליך יצירת האיפור הקבוע הושלם הלכה למעשה, מניחים על האזור המגורה מטליות קרות, עדינות ורכות להרגעת העור ולאחר מכן מורחים עליו משחת בפנטן להגנה מפני גירויים ויובש. הלקוחה תמרח משחת בפנטן מספר ימים עד שהעור יגליד.

התוצאה הסופית של אותה טכניקת איפור קבוע תיראה לאחר כשלושה שבועות מסיום הטיפול הראשון.

הטיפול השני מתבצע כעבור מינימום 4 שבועות כיוון שהעור עובר תהליך של חידוש שכבת העור העליונה ונבנה מחדש.

מהם הפיתרונות של איפור קבוע?

  • תיקון סימטריה בגבות/ העמקת גבות שאינן מושלמות
  • עיצוב שפתיים מושלמות
  • מטופלות שאין להן זמן פנוי להשקיע באיפור וטיפוח הפנים
  • שחזור איפור קבוע ישן שפג תוקפו
  • העלמת צלקות או מומים בעור או, לכל הפחות, טשטושם

היתרונות של איפור קבוע

לקריאה עוד נושאים בריאותוכיף
סלון יופי
יופי
שירותי סלון יופי

סלון יופי – כשאתה חושב על טיפולי יופי, אתה בטח חושב על פדיקור ומניקור. עם זאת, יש כל כך הרבה דרכים אחרות. כי אתה יכול

בוטוקס
יופי
היתרונות של בוטוקס לנשים

בוטוקס לנשים הופך במהירות לאחת האפשרויות הפופולריות ביותר להסרת קמטים. למרות בוטוקס אושרה במקור לגברים. יותר נשים בוחרים לבצע את ההליך. הוכח כי בוטוקס יכול