עיצוב ללא שם (1)
בריאות בכיף

טכניקות פופולריות לניתוחים קוסמטיים לא פולשניים

ניווט במאמר

ניתוחים קוסמטיים – איפור קבוע הוא טכניקה קוסמטית מהפכנית המיישמת קעקועים כדרך ליצירת דפוסים מורכבים ואינדיבידואליים על פני העור. כולל רטייה. גבות וצבעי שיפור קבועים אחרים לכל הפנים.השפתיים והעיניים. במקום להסיר את האיפור הישן שלך לפחות פעם בשבוע או לפי הצורך לאירועים מיוחדים. אתה יכול ליישם אותו לצמיתות יש עור יפה. טבעי למראה. האיפור נשאר על כל היום. גם כאשר אתה ישן והוא גם הוסר בקלות כאשר אתה קם. פעולה זו מספקת לך אפקט לאורך זמן עם מאמץ מינימלי. זה גם מושלם עבור אנשים שאינם רוצים ללבוש איפור על בסיס יומי. כי האיפור לא לשטוף כמו איפור כי יש להסיר מדי יום.

ניתוחים קוסמטיים ומידע שחשוב לדעת

קעקועים עשויים פיגמנטים מוזרקים לתוך העור. אקדח קעקוע משמש ליצירת התבנית. לעתים קרובות באמצעות פיגמנטים צבעוניים כדי לייצר דפוס מורכב שנמשך שבועות רבים. העור מנוקב במחט. והפיגמנט מוזרק לאזור המנוקב. דיו חדש מתווסף כמו הגוף מייצר יותר פיגמנט. טכניקות איפור קבוע יקר יותר להשתמש מחטים מתוחכמות יותר להזריק פיגמנטים בודדים אחד בכל פעם לתוך העור. מתן צבע אינטנסיבי יותר כאשר המחטים מוכנסים. שיטות חדשות אלה יכולות להיות כואבות יותר מאשר אלה הישנים.

אחת השאלות שאנשים רבים שואלים על איפור קבוע היא. האם זה עדיין מרגיש כמו קעקועים על העור? התשובה היא לא; זה לא משנה. הסרת קעקוע יכול לקחת שבועות, אם זה הולך להיות מוצלח. אם אתה רוצה פתרון קבוע שנראה בדיוק כמו העור שלך. לבקש ערכת ניסיון.

ישנם מספר מוצרי יופי זמינים המשלבים איפור קבוע עם הסמיקות שפתיים. הסמיקת שפתיים היא מוצר מיובא מיפן ולעיתים קשה יותר ליישם אותו בהשוואה למוצרים מיובאים. הסמיקת שפתיים היא תהליך שלוקח יותר זמן לשלוט. אז אם אתם מחפשים לעשות את ההליך הזה. זה לא יכול להיות רעיון טוב לבקש מיצרן האיפור הקבוע שלך עזרה עם צרכי הסמיקות השפה שלך.

ניתוחים קוסמטיים

סוגים שונים של איפור

איפור קבוע, גוון גבות ופיסול גבות משתמשים כולם במחטים מיוחדות כדי לצייר קווים וצבעים על גבות המטופל. גוון גבות הוא כנראה הסוג הפופולרי ביותר של קעקועים קוסמטיים.  וזה יחסית קל ללמוד איך לעשות. עם זאת, אם הצרכים שלך גוון הגבה מתקדמים יותר. ייתכן שתמצא לנכון לשכור אמן קעקוע גבות מיומן. אמנים אלה עובדים לעתים קרובות בשיתוף עם מאפרת קבועה. אם כי לפעמים הם עובדים בעצמם.

איפור קבוע, עיצוב גבות. וקעקוע שפתיים כל לנצל מחטים מיוחדות כדי לצייר קווים וצבעים על הגבות של המטופל. הגבות מקועקע על השפה העליונה (תכונה גלויה מאוד) יכול לגרום לכל אחד להרגיש בטוח לגבי המראה שלהם. כמו תכונה זו מורגשת באופן מיידי. גוון גבות הוא היישום הבסיסי ביותר של איפור קבוע. עם זאת, זה דורש את המיומנות ביותר כדי להשלים. תהליך זה כרוך ציור כמויות קטנות של דיו על השפה העליונה כדי ליצור גבות או קעקוע שפתיים, בדרך כלל ואחריו יישום של קונסילר.

איפור קבוע ואיך וזה משפיע

איפור קבוע, עיצוב גבות וקעקוע שפתיים הן גם שיטות פופולריות לכיסוי אזורים גדולים של עור מכוער. כגון שפתיים גדולות, צלקות סנטר או אפילו קעקועים. קעקוע שפתיים בדרך כלל לוקח כמה שעות. ולכן חשוב לתזמן טיפול סביב לוח הזמנים שלך. אניה שפתיים עובד בצורה הטובה ביותר עם גוונים ניטרליים של בסיס. רוב האנשים שיש להם אניה שפתיים מוצלח להעסיק קונסילר כדי לכסות לחלוטין את החלק המכוער של השפתיים שלהם.

איפור קבוע. קעקוע גבות. ואניה שפתיים הם בין כמה מן הצורות הפופולריות ביותר של ניתוחים קוסמטיים פולשניים. רובם מייצרים תוצאות מתמשכות. אבל כל אחד מהם דורש מיומנות וניסיון. קשה בגבות דורשת תרגול ומיומנות. ויש להתייעץ עם מנתח פלסטי מנוסה כדי לקבוע את הטכניקה הטובה ביותר. בטנת שפתיים צריכה להיעשות כראוי. או שהיא לא תחזיק מעמד כפי שהיא אמורה. גבות יכול להיות קצת יותר קשה לכסות ללא איפור. כפי שהם קל לראות בעת הרכבת משקפיים. ולבסוף. קעקועים הם בין הצורות המאתגרות ביותר של ניתוחים קוסמטיים. כפי שנדרש מיומנות וניסיון למקם את הקעקוע בדיוק ובבטחה על העור של המטופל.

לקריאה עוד נושאים בריאותוכיף
איפור
איפור
טיפים מקצועיים לאיפור

איפור – כאשר אתה רואה כוכבים הוליוודיים ובחורות הולכים על השטיח האדום עם עור מלוטש לחלוטין. ללא רבב אתה נוטה לחשוב שהם מבלים שעות בתא