עיצוב ללא שם (1)
בריאות בכיף

יוגה לנשים בהריון

ניווט במאמר

יוגה לנשים בהריון יכולה להיות דרך טובה להירגע ולהירגע. הריון הוא זמן מאתגר מאוד, אז אתה רוצה לוודא שאתה מטפל טוב של עצמך. יוגה היא דרך מצוינת להקל על חלק מהלחץ הפיזי שאתה מתמודד איתו. ישנם סוגים רבים ושונים של תרגילי יוגה שאתה יכול לעשות כאשר בהריון. יוגה יכולה לעזור לך לא רק להיכנס לכושר טוב יותר, אלא גם יכול לעזור לך להירגע ולהרגיש טוב יותר עם עצמך גם כן.

סוגי תרגילים – יוגה לנשים

יוגה היא אחד התרגילים הטובים ביותר שאישה בהריון יכולה לעשות. יוגה תעזור לחזק את שרירי האגן שלך והוא יכול גם לשפר את הנשימה ואת האיזון. נשים רבות מגלות שהן נהנות לעשות יוגה עוד יותר ברגע שהן בהריון. תרגילים אלה יעזרו לא רק להקל על חלק אי הנוחות הקשורה להיות בהריון, אבל הם יכולים גם לעזור לשפר את הבריאות שלך ואת הרווחה הכללית שלך.

היתרונות של יוגה במהלך ההריון עולים בהרבה על היתרונות של ביצוע התרגיל בעצמך. בעוד ביצוע תרגילי יוגה בעצמך הוא טוב בשבילך, זה גם הרבה יותר קשה. אתה צריך להיות זהיר יותר עם עצמך ואתה צריך לדעת בדיוק מה אתה עושה. חשוב לקבל עצה ממקצוען לפני שתתחיל לעשות יוגה בבית. ביצוע יוגה בעצמך יכול להיות מסוכן אם אתה לא בצע את השלבים הנכונים.

יוגה יכולה לעזור לך להירגע ואתה עלול לגלות כי זה עוזר להפחית חלק מהלחץ המשפיע עליך בזמן שאתה בהריון. יש נשים שחוות הרבה מתח בגלל היותן בהריון. יוגה יכולה לעזור להפחית את הלחץ הזה. חלק מהנשים אפילו אומרות כי עושה יוגה במהלך ההריון עזר להם להירגע ולקבל את רמות הלחץ שלהם למטה.

יוגה לנשים

מתי אפשר לעשות יוגה

יוגה יכולה להיעשות במסגרות רבות ושונות. התפאורה הטובה ביותר ליוגה במהלך ההריון היא בבית שלך. זה יכול להיעשות במיטה שלך, במטבח שלך, או אפילו בסלון שלך. זה נותן לך את האפשרות לעשות כרצונך. נשים בהריון רבות בוחרות לעשות יוגה בתוך הבית כי הם יכולים לעשות את התנוחות בבית שלהם, והם לא צריכים לדאוג לעשות את התנוחות בחוץ במזג אוויר סגרירי. תמיד יש סיכוי של גשם או שמש, אז אתה לא יכול להיות מסוגל לעשות את כל התנוחות בחוץ.

יוגה יכולה להועיל לנשים גם בדרכים אחרות. ישנן תנוחות יוגה מסוימות ותנוחות שיכולות להיות מסוכנות לנשים בהריון, כגון אלה המתמקדות ברחם, בשחלות או בצוואר הרחם. עמדות אלה לא צריך להיעשות על ידי נשים בהריון. ישנן תנוחות בטוחות יותר עבור נשים בהריון. תנוחות אלה כוללות את ברכות השמש, חצי עמוד השדרה טוויסט, תנוחת דולפין, פדיקור, עמידת ראש.

יתרון נוסף של יוגה הוא שזה השפעה נמוכה. תרגילי השפעה נמוכה נהדרים לנשים המחלימים מהריון. התנועה האיטית והיציגית של תנוחת יוגה יכולה להיות מרגיעה מאוד. נשים רבות מוצאות כי עושה יוגה הוא מאוד מועיל בהקלת מתח.

יוגה היא גם תרגיל נהדר לנשים בהריון בגלל הגידול בגמישות שהיא מביאה. ישנן תנוחות שניתן לבצע בעת שכיבה על הרצפה, עם רגליים ישרות, או עם רגליים כפופות. התנוחות קלות אפילו למתרגל יוגה מתקדם ללמוד, והן מגבירות מאוד את הגמישות של השרירים והגידים. נשים רבות מגלות שהן נהנות מתרגילי היוגה הרגילים שהן עושות משום שהן משפרות את האופן שבו הן נושמות ונרגעות.

לקריאה עוד נושאים בריאותוכיף
גורמים לדיכאון בהריון לפעמים זה לא רק ההורמונים
בריאות
גורמים לדיכאון בהריון

בשעה טובה נכנסת להריון ? אין ספק כי תקופת ההריון נחשבת לאחת התקופות השמחות ביותר בחייהן של נשים רבות. עם זאת, יש לא מעט נשים

מתי חוזרים לעצמנו אז לאחר ניתוח קיסרי
בריאות
הקלה בכאבי לידה – ניתוח קיסרי

ניתוח קיסרי הוא בעצם שיטה לילד אישה לא בדרך הטבעית בה הילד יוצא דרך צוואר הרחם אל הנרתיק ואז לאוויר העולם. בניתוח קיסרי בעצם חודרים

היתרונות של השתלת שיניים ממוחשבת
בריאות
השתלת שיניים ממוחשבת

השתלת שיניים ממוחשבת היא שיטה מתקדמת ואף המתקדמת ביותר, כזו שלא מותירה אחריה נזקים כמעט, לא מותירה אחריה תפרים ודימומים ולא מותירה אחריה מטופלים מתוסכלים

דיאטה
בריאות
להתגבר על הרמה בחסות דיאטה

דיאטה היא הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל במהירות ולשמור אותו לתמיד היא לאבד אותו לאט. זה אולי נשמע פשטני. אבל ככל שתהפוך את מאמץ ההרזיה

אבחון הפרעות קשב
בריאות
אבחון הפרעות קשב

אבחון הפרעות קשב וריכוז במבוגרים קשב וריכוז ניתן לישום לראות מקרוב לאבחן בנוסף במבוגרים רובינו שמע בידי הפרעת קשב וריכוז. ההפרעה מאובחנת במערב בדרך כלל