עיצוב ללא שם (1)
בריאות בכיף

טיפים על סוגי קוסמטיקה עבור אקנה

ניווט במאמר

האם אתה צריך כמה טיפים על סוגי קוסמטיקה? אם אתה עושה, אז לקרוא את זה. נדון סוגים שונים של קוסמטיקה, החומרים שלהם ואת ההשפעות.

יסודות הקוסמטיקה

קוסמטיקה הם נוזלים מרוכזים שיש להם תוספים וחומרים שנוספו כדי להפוך אותם מושך יותר ונעים יותר עבור העור. ישנם שלושה סוגים עיקריים של קוסמטיקה: קרמים, יסודות ושפתונים. קרמים משמשים על עור יבש כדי לרכך את המראה של קמטים. עם זאת, הם משמשים גם כדי להסיר קמטים וקווים דקים.

יסודות משמשים להוספת נפח ומלאות לשפתיים. בעוד שפתונים משמשים כדי להלבין ולהבהיר את גוון העור. בסיס ושפתון משמשים לעתים קרובות יחד עם צלליות עיניים ואיילינים. מוצרי איפור משמשים לעתים קרובות כמו קרם לחות, כמו גם. והוא יכול להימצא תחת השמות מסנכרן שפתיים. קרם לחות, קונסילר.

ג'ל ריסים הם סוג של קוסמטיקה שנותנים מבט ארוך טווח ויפה לעיניים. ניתן למצוא אותם תחת השם גלס. שיפון או ג'ל. צללית היא סוג של קוסמטיקה שניתן להחיל על כל אזור המכסה, או לאורך קו הריסים. סוג זה של קוסמטיקה משמש ליצירת ריסים למראה טבעי.

סוגים שונים של טיפולים

ישנם סוגים רבים ושונים של מוצרי גוף ואבקת פנים הנמכרים בחנויות מיוחדות. מגוון אבקות גוף זמינות ונועדו לסייע בשחזור המרקם הטבעי והמראה של גוון עור יבש ומתקלף. חלק ממוצרים אלה כוללים So Danca, שמן מרוקאי, אבקת תינוקות ואבקת קקאו. המרכיבים בסוגים אלה של מוצרים כדי לעזור להזנה של העור, נותן לו לחות טבעית שאינה נפגעת על ידי אלמנטים קשים של מזג האוויר. כמה טיפים הטובים ביותר על סוגי קוסמטיקה מסופקים עבור אנשים עם עור יבש או רגיש.

קרם הגנה צריך להיות הצעד הראשון לקראת שמירה על העור שלך מוגן מפני נזקי שמש. סוגים רבים של איפור נמכרים הכוללים הגנה מפני השמש, אבל זה תמיד הכי טוב לבחור את אלה שנעשו במיוחד עבור סוג העור שיש לך. בחירת המותג הנכון והחלת קרם הגנה מדי יום יבטיחו שהעור שלכם יישמר מפני קרני השמש המזיקות. ישנם כמה מותגים מיוחדים של תכשירי לחות שתוכננו במיוחד עבור אנשים עם עור רגיש.

רוב הנשים סובלות מסוג כלשהו של אקנה בשלב כלשהו בחייהם. אקנה הוא אחד התנאים השכיחים ביותר בעור. והוא תוצאה של ייצור שמן מופרז בבלוטות. ישנם מספר טיפולים זמינים לטיפול באקנה, כולל ניקוי וגוון העור. אחד הטיפים הטובים ביותר על סוגי קוסמטיקה לאקנה היא שאתה צריך לטהר את הפנים פעמיים ביום. פעם בבוקר ושוב לפני השינה. באמצעות ניקוי פנים מתון ללא ריח באופן קבוע יכול לעזור למנוע ייצור שמן עודף ו שבירת אקנה. חלק מהמוצרים הטובים ביותר לטיפול באקנה כוללים Zenmed ו Clearpores.

קוסמטיקה

מה עושים עם הפנים וסוגי שונים של טיפולים

גבות הן תחום נוסף שיכול להפיק תועלת מכמה טיפים פשוטים על סוגי קוסמטיקה לעיניים. עם הזמן, שיער גבות יכול להיות מט ואם אינו מטופל יכול להיות עבה יותר מאשר השיער סביב הפנים. זה יכול להפוך את המראה של גבה לא מושך. כדי לשמור על הגבות בתור. השתמש מגהצים סלסול או מייבש מכה על הגדרה נמוכה. הימנע משימוש בכל דבר שיכול לגרות את העור סביב העיניים. במיוחד כאשר מנסים לעצב אותם. הבהרה קרם עיניים יכול לשמש כדי להפחית את העיניים נפוחות לחסל את כל פסולת שעשויים לאסוף שם.

אקנה קיים לעתים קרובות אצל בני נוער בגלל שינויים הורמונליים המתרחשים במהלך תקופה זו. צעירים רבים אוהבים את הרעיון של איפור, אבל חשוב לזכור כי האיפור יהיה למעשה לגרום לעור להיות שמנוני. עור שמנוני אינו משקף אור היטב. וזה יכול לגרום עיגולים כהים. עיניים נפוחות ואפילו אקנה. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להשתמש קרם לחות לאחר שטיפת הפנים ולאחר מכן להחיל בסיס קל. כך העור יש מראה אחיד. בעת החלת היסוד, חשוב לבחור אחד שאינו מכיל שמן. בדרך זו, זה לא לסתום את הנקבוביות יספק אפקט חלק.

לסיום מה חשוב לבדוק שמדובר בקוסמטיקה

נשים הסובלות מאקנה סיסטיק צריך להיות זהיר במיוחד על סוגי קוסמטיקה עבור אקנה שהם בוחרים להשתמש. מצב זה כואב מאוד. והעיניים יכולות להיות נפוחות מאוד. אייליינר עמיד למים ימנע מהעיניים להפוך לגלויות. זה גם יעזור לבחור צללית שיש לו את הכמות הקטנה ביותר של צבע. אחד הדברים הגרועים ביותר עבור אלה שיש להם אקנה סיסטיק הוא איפור המכיל צבעים לא טבעיים או מבוסס שמן. למרות שמוצרים רבים טוענים שהם נטולי שמן. הם עדיין יכולים לסתום את הנקבוביות ויכולים להחמיר את המצב.

חשוב גם לבדוק את החומרים לפני השימוש בכל סוגי הקוסמטיקה עבור אקנה. הסוגים הטובים ביותר הם אלה מבוססי מים שאין להם תוספים. מינרלים טבעיים כגון תחמוצת אבץ ושמן מינרלי יסייעו גם לרפא את העור מבלי לסתום את הנקבוביות. כל עוד העור מותר לנשום את הנקבוביות הם unclogged. זה יהיה קל עבור מצב אקנה כדי לנקות.

לקריאה עוד נושאים בריאותוכיף
קוסמטיקה ומידע
קוסמטיקה
מדריך לקוסמטיקה ומידע

קוסמטיקה ומידע – מתייחסים לכל המוצרים אשר מוחלים על החלקים החיצוניים של הגוף לשיפור היופי שלה ועל מה שהופך אותו נראה אטרקטיבי ומושלם. קוסמטיקה אינם