עיצוב ללא שם (1)
בריאות בכיף

טיפים מקצועיים לאיפור

ניווט במאמר

איפור – כאשר אתה רואה כוכבים הוליוודיים ובחורות הולכים על השטיח האדום עם עור מלוטש לחלוטין. ללא רבב אתה נוטה לחשוב שהם מבלים שעות בתא האיפור החלת האיפור שלהם. אמנם זה נכון עבור כמה דוגמניות ושחקנים. האמת היא שרובם כנראה מיישמים איפור ערב מקצועי משלהם. עם חינוך וחוויה נאותים רוב הנשים יכולות ליישם את האיפור שלהן ועדיין להיראות כמו כוכבנית הוליוודית. הנה כמה עצות כיצד ליישם את המראה המקצועי שלך.

מה השלבים לאיפור

ראשית אתה צריך להיות איפור בסיסי על. זה אומר כמה גווני בס שאתה מרוצה מהם. ככל שהעור כהה יותר. כך צבע העיניים שלך כהה יותר ולהיפך. אתה יכול לבחור ללבוש בסיס אחד שמתאים לכל גווני העור שלך או שאתה יכול להשתמש בכמה גוונים בהירים. כמה טיפים למראה שונה הם תמיד ללבוש צבעים בהירים על עצמות הלחיים כדי לרכך את הפנים. תוך שימוש בגוונים כהים יותר כדי להגדיר את העין ולהגדיר את התספורת.

לאחר מכן מומלץ לבחור מברשת יישום מדויקת. אתה צריך מברשת ארוכה ודקה כי הוא לא קשה מדי קרלינג או זיפים מתגלגל יגרום קווים להופיע. אתה לא צריך לכופף את הזיפים כמו זה יהיה לזרוק את המראה ולגרום לבלגן. המברשת צריכה להיות רכה ולא קשה ועדיף להיות גמישה ומלאה בשמן. כך שהיא לא תחליק על הפנים שלך. הרבה נשים לא אוהבות לקבל שמן על הפנים שלהם. ולכן אני ממליץ על מברשת רכה המאפשרת יישום קל.

הבא אתה רוצה ליישם אבקת הגמר שלך. זה שוב מאוד חשוב. אם אבקת הגימור שלך אינה נכונה לא יהיה לך את המראה המוגדר שאתה מחפש. ישנם מספר מותגים שונים ואפשרויות לבחירה. אז לקחת קצת זמן כדי לבחור את המראה שאתה רוצה להשיג. זכור, אתה רוצה להתחיל עם עור נקי וברור ואתה יכול להוסיף יותר מאשר רק מגע של צללית עיניים. אניה עיניים, ומסקרה כדי לקבל את המראה שאתה רוצה.

מידע נוסף על כל נושא הבריאות

איפור

מה חשוב לדעת כשרוצים להתאפר

בעת החלת הבסיס, השתמש באותה מברשת נקייה וברורה שבה השתמשת כדי ליישם את איפור העיניים שלך. אל תחיל יותר מדי בסיס. כפי שאתה רוצה לקבל את זה להמשיך בצורה חלקה. החל את הבסיס בשכבות כדי לקבל את הכיסוי המלא הרצוי. אם יש לך הרבה אזורי מפתח סביב העיניים שלך. ייתכן שתרצה להוסיף קצת כיסוי קל עם מברשת או ספוג כדי להפוך אותם פחות מורגש. בעת החלת הקרן. אתה רוצה להישאר קרוב לעור שלך, כך שאתה לא תהיה חבורה של לבן סביב העיניים שלך כי הוא מסיח את הדעת.

לאחר שתשלים את הבסיס והקרן שלך, תרצה ליישם את איפור העיניים שלך. התחל למרוח את איפור העיניים שלך על ידי מילוי הגבות שלך. ולאחר מכן להחיל את אייליינר במורד הסנטר ולאחר מכן להאריך את הקו מהפינות הפנימיות של העיניים לפינה התחתונה. ודא כי העיניים שלך מוגדרים היטב. וליצור כמה דפוסי צבע נחמד.

לאחר שתסיים את השלב הזה. הגיע הזמן ליישם את השפתון שלך. אתה יכול גם להחיל שפתון רופף או אם אתה הולך ללבוש משהו דרמטי יותר אתה יכול ליישם שפתון מט. כדי להחיל שפתון מט. לשים תחילה את השפתון על ולחכות חמש עשרה עד שלושים שניות לפני החלת אותו עם מברשת. ודא כי השפתון אינו שמנוני. ולהחיל אותו בזהירות. כך שהוא לא רץ לתוך הקמטים של הפה שלך.

הדבר האחרון שאתה צריך לעשות הוא להחיל קצת אייליינר על הריסים התחתונים שלך. זה יעזור להסיט את תשומת הלב מן הריסים העליונים שלך. ולהוציא את העיניים יותר. לאחר החלת כל האיפור שלך. להשתמש קצת מסקרה כדי לשלוף את צלליות העיניים שלך. סיים את המראה שלך עם כמה עט סימון לאורך עצם הגבה ומסקרה בקצות הריסים שלך.

לקריאה עוד נושאים בריאותוכיף